Ten blog znajduje się w serwisie Polacy.eu.org
Dowiedz się więcej »
Kawaleria Narodowa
 
strona główna · działy · tagi · o autorze · szukaj · Polacy.eu.org  
 

Polska2011.12.02 17:25

Polska w szponach władzoopozycji i projektów nowych

 
 
Dla reżyserów „paktu okrągłego stołu” jasnym stał się fakt, iż zaprojektowana tam formuła władzoopozycji właśnie się wypaliła. Działania koncesjonowanego „oporu”, którego naczelnym zadaniem było zabezpieczanie segmentu władzy i grabieży, stały się czytelne nawet dla niezbyt wyrobionych politycznie tubylców.

 

Szanowni Członkowie i Sympatycy Wrocławskiego Komitetu Patriotycznego,

Drodzy Patrioci,

 

Ostatnie wydarzenia w Polsce, których swoistą kulminacją jest berlińskie tournee jednego z „ministrów” i jego wiernopoddańcza mowa, przywodząca na myśl najgorsze wspomnienia Targowicy, są bezpośrednim następstwem operacji „wybory”, którą autorzy „paktu okrągłego stołu” przeprowadzili wspólnymi siłami władzoopozycji. Chciałoby się mieć nadzieję, że ten kolejny milowy krok na drodze do zniewolenia Polski otworzy oczy wszystkim jej prawdziwym Synom, ale widząc, jak bardzo są oni podatni na „formatowanie własnych reakcji”, obawiam się, że i to może być za mało, aby korzystając jeszcze z ostatków swobody, uznali bezwzględną konieczność własnego udziału w skoordynowanych działaniach ratowniczych.

Coś jest bowiem zaklętego i przeklętego zarazem, w tym bezwolnym chocholim tańcu, w tych dętych oburzeniach, w tych niekończących się protestach … i w tych ostatnio marszach. Kto bowiem o zdrowych zmysłach, patrząc jak mordują mu Matkę, zamiast stanąć w jej obronie, wystawia stolik i zbiera podpisy lub ubiera buty, by dreptać w pochodzie? Kto nam tę Narodową Świadomość na węzeł gordyjski zawiązał i chowa go pod coraz to nowymi konferencjami i bałamutną paplaniną, aby tym trudniej rozwiązać go można? Kto nas do głupoty zmusza i za mądrość największe idiotyzmy wpaja?

Ci sami!!! Z każdej strony oni!!! Zanim przeprowadzą akcję, co serca Polaków poruszy i zgrozą napełni do granic, przygotowują reakcję – podsycają tłumy i kreują „swoich” liderów sprzeciwu. To makabryczna sztafeta pokoleń, w której na rzeź wiedziony Naród, coraz to nowych dostaje strażników, za każdym razem jednak, z początku pławiony nadzieją, że wyzwoliciele w końcu go prowadzą i wolności nareszcie doświadczy.

Dla reżyserów „paktu okrągłego stołu” jasnym stał się fakt, iż zaprojektowana tam formuła władzoopozycji właśnie się wypaliła. Działania koncesjonowanego „oporu”, którego naczelnym zadaniem było zabezpieczanie segmentu władzy i grabieży, stały się czytelne nawet dla niezbyt wyrobionych politycznie tubylców. Pomysł, aby w coraz bardziej nabrzmiewającej sytuacji, legitymizować wynik tzw. „wyborów” za pomocą zmontowanego przez „jedyną partię opozycyjną” Biura Ochrony Wyborów i armii mężów zaufania, obnażył perfidię i cynizm koncepcji rozstroju Państwa Polaków. To już dalej ujechać nie zdoła.

Trzeba więc montować rozwiązania nowe, aby przypadkiem ta zabójcza dla ohydy a kiełkująca nad Wisłą, Idea Wolności, spod kontroli się nie wymsknęła i „nie zatruła” narodów ościennych, co do swobody podobnie wzdychają. I montownie pracują pełną parą, nie przejmując się rutyną, bo kto powiedział, że na platformę mogła ewakuować się tylko skompromitowana władza-, jak widać, że może również skompromitowana -opozycja.

O tak!!! Smutne to i śmiertelnie niebezpieczne; obliczone na uciemiężenie następnych pokoleń i państwowy niebyt. Można odnieść wrażenie, że Wielka i Niezwyciężona Polska wydana została w arendę druciarzy i handlarzy szmat, i do ich poziomu Majestat Jej ma być sprowadzony. Lichwa im religią a cnotą zaprzaństwo.

Patrzeć jednak trzeba zawsze przyczyny, nie skutku. Jeżeli więc nowa ściele się nam Targowica, to początek jej w obecnym sejmie i senacie, a poprzez rząd, sprawą tego, kto nim dyryguje. Stąd, gdy po wyskoku takim nie zostanie odwołany rząd, obie izby powinny się rozwiązać. Gdy zaś braknie tam mężów, aby to uczynić, każdy poseł i senator, ostatki choćby honoru posiadając, winien złożyć mandat na znak protestu i, aby nic wspólnego z tą robotą przeciw Narodowi nie mieć. Lepsze to niż do końca życia hańbą się okrywać i w testamencie potomnym zostawić.

Jeżeli zaś zgoła nic się takiego nie stanie, pomimo grzechów, których o pomstę niebo trzeba monitować, to miejcie chociaż Polacy kochani w końcu pewność, co do kondycji moralnej i patriotyzmu zgromadzonych tam person i już nigdy nie popełniajcie błędów owych wybierania – cokolwiek by się stało i w jakiekolwiek piórka stroić się gotowi.

Podobnie jednak, jak „okrągły stół” miał swoje odwody zabezpieczające, swoje najbardziej radykalne i „walczące” z nim organizacje i partie, tak i obecny projekt główny, ma naszykowane projekty zapasowe i uzupełniające. Jednym z nich zdaje się być próba zebrania polskich patriotów w kolejne w historii „stronnictwo stańczyków” i wepchnięcia ich pod berło błaznów przewodników, by zamiast się organizować i w potęgę narodową wiązać, chodzili po ulicach jak stada baranów.

Polacy, to nie droga do Wolnej Ojczyzny, lecz przyszłe kibitki większej Jej niewoli!!!

 

Marek Delimat

Grupa Inicjatywna

Wrocławskiego Komitetu

Patriotycznego

 

http://www.wroclawskikomitet.pl/komitet/historia/item/812-polska-w-szponach-w%C5%82adzoopozycji-i-projekt%C3%B3w-nowych

 

 
2974 odsłony  średnio 5 (5 głosów)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować   
Tagi: Wrocławski Komitet, Polska, Naród Polski, Lista Narodowa, Marek Delimat, Konwent Narodowy Polski.
Re: Polska w szponach władzoopozycji i projektów nowych 
Zenon Jaszczuk, 2011.12.04 o 18:31
Kawaleria Narodowa.
Popieram w 100% , dlatego, że nasz portal pisze o tym wszystkim od samego początku. Nawet ostatnio piszę, po co nam Korwiny, po co nam Kornele Morawieckie, Ziemkiewicze itd. Dziwię się tylko, że jeszcze dzisiaj PiS robi za patriotów u internautów. A moze Ziobryści, a może PJN, przeca to też PiSowczyki. Pisałem i o tym, to które z nich skrzydło jest patriotyczne bardziej . WSZYSTKICH DO KOSZA. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w szponach władzoopozycji i projektów nowych 
Jacek, 2011.12.04 o 18:51
Na fali wolności niejedną gęś upieczono. Kucharz tylko zmieniał nazwiska. Dlaczego dziś Polacy nie buntują się przeciwko rozlicznym monopolom narzucanym przez Brukselę i jej warszawskich namiestników?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w szponach władzoopozycji i projektów nowych 
Zenon Jaszczuk, 2011.12.04 o 19:01
Jacek.
Dlaczego??? Tego i ja nie rozumię. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w szponach władzoopozycji i projektów nowych 
Jacek, 2011.12.04 o 19:53
Władza w Polsce nie kryje się (jak na razie) w lufie karabinu ale w kamerze telewizji. W każdym domu(telewizor) ma swoje wtyki.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w szponach władzoopozycji i projektów nowych 
Zenon Jaszczuk, 2011.12.04 o 20:40
Jacek.
O telewizji to ja pisałem. To diabeł w każdym domu za którego jeszcze dobrowolnie płacimy. Mam taką teorie, że powiedzmy, wszyscy Polacy jutro wyrzucają telewizory. Nie chcą płacić abonamentu, nie chcą kupować odbiorników bo drogie. Władzuchna znosi opłaty a telewizory rozprowadza za darmo - bo lepszego aparatu do mielania mózgu nie ma. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w szponach władzoopozycji i projektów nowych 
Adam39, 2011.12.04 o 22:08
Panie i Panowie, mogę powiedzieć że tu na naszym prawdziwie Polskim portalu o tym mówimy. Zdajemy sobie sprawę co się dzieje z Naszym Państwem i z nami. Artykuł powyższy daje nadzieję na rzeczywiste zjednoczenie Polaków. Ponieważ już nie jesteśmy sami. Coraz więcej powstaje organizacji niekoniecznie oficjalnie zarejestrowanych a skupiających patriotów.
Uważam że należy nawiązać kontakt z Wrocławskim Komitetem Patriotycznym - mamy wspólne cele.
Rząd istniejący jest antypolski. To są sprzedawczyki Polski. Różnego rodzaju petycje, a nawet zawiadomienia o przestępstwie do urzędów podległych wyżej stojącym hierarchicznie przestępcom, niczego nie mogą zmienić. Oni znają sytuację, tym bardziej iż sami ją stworzyli. Musimy się organizować w skali kraju. A może z pominięciem internetu. Oni wprost nigdy nie zdradzali swoich celów co do likwidacji Polski. Pomału wychodzą ich dążenia na światło dzienne.
Okazuje się że wystąpienie zdradka w Niemczech napisał Anglik: +monsieurb.nowyekran.pl
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w szponach władzoopozycji i projektów nowych 
w.red, 2011.12.04 o 22:50
Mamy wszak swoją "wtykę" we Wrocku ;)
Powinniśmy być na bieżąco :) Choć w obecnych warunkach wszelkie uzgodnienia należałoby zawierać poza internetem.
Nie widzę powodu by niektórym ułatwiać pracę ^^
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w szponach władzoopozycji i projektów nowych 
Krzysztof J. Wojtas, 2011.12.05 o 07:41
Wszyscy

Z p. Markiem Delimatem jestem w kontakcie.
Przypominam, że na początku listopada został powołany Komitet Narodowy Polski. W gronie osób powołujących jest i Marek Delimat, a jest i mój podpis.
Cały czas wymieniamy uwagi odnośnie organizacji, acz ja nie włączam się w sprawy organizacyjne.
Kilka dni temu otrzymałem od MD wiadomość, że ABW chce odwiedzić jednego z założycieli z racji tworzenia jakiejś organizacji antysemickiej.
Jak widać - wszystkie chwyty są dozwolone.
Z tej racji podkreśliłem konieczność umocowania Deklaracji Ideowej - gdyż to utrudni rzucanie fałszywych oskarżeń.
Z kolei - proszę zwrócić uwagę na założenia ruchu Strażnicy EDEN-u; tam sporo przemyśleń związanych z taką właśnie sytuacją. Proszę nie myśleć, że przeciwnicy Polski będą biernie czekali na rozwój wydarzeń.

Moim celem jest, aby CP stała się przekazem ideowym dla tworzonej organizacji, bo bez idei nadrzędnej bardzo szybko nastąpi "przekierowanie".

Z kolei. Próbowałem nawiązać kontakt z Solidarną Polską przesłałem mailem sugestie poparcia, acz pod warunkami - Deklaracja Ideowa.
Brak odpowiedzi, acz okrężną drogą otrzymałem informację, że mail dotarł i był czytany.
Zatem?

Dalej.Dyskusje i uwagi - także sugestia Christo, aby zaprezentować publicznie ideę CP - skłaniają do przepracowania formy tekstu.
Pracuję nad tym, a ostatnie notki (choćby "Świadomość"), to próby ułożenia i wygładzenia niektórych fragmentów.
To trudny proces, bo niekiedy, jak we wskazanym przypadku, trzeba sięgać do takich myślicieli jak Tomasz z Akwinu i to w przełożeniu na oddziaływanie cywilizacyjne.
A w tekście jest o tym tylko jedno zdanie.

Niemniej - podtrzymuję, że jedynie na bazie CP da się utworzyć zalążki ruchu odnowy Polski. Ale trzeba pracy - pracy nie nad konkretnymi rozwiązaniami, ale na tym etapie nad wspólnym fundamentem. A tu jest jeszcze sporo wątpliwości.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w szponach władzoopozycji i projektów nowych 
Jacek, 2011.12.05 o 14:47
Trzeba podkreślić,że najcenniejsze są nie pieniądze, złoto ale właśnie dobre idee. Jest to skarb największy. Pozdrowienia.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w szponach władzoopozycji i projektów nowych 
Zenon Jaszczuk, 2011.12.05 o 17:02
Adam39.
Masz rację, tylko trzeba wystrzegac się karierowiczów tych tzw "zaslużonych". Powinna być przysięga na kulę w łeb za obranie innego kursu po dostaniu się do tzw koryta. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w szponach władzoopozycji i projektów nowych 
janekk, 2011.12.06 o 20:11
Życzę wszystkiego najlepszego Komitetowi choć pewnie będzie miał trudne zadanie bo Wrocław to zdaje się matecznik środowiska wywodzącego się z unii wolności
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w szponach władzoopozycji i projektów nowych 
Kawaleria Narodowa, 2011.12.08 o 23:58
Szanowni Państwo,

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i przepraszam, że nie mogłem na bieżąco brać udziału w dyskusji. Prace organizacyjne przed powołaniem II Konwentu Narodowego praktycznie skonsumowały cały mój czas. Już dzisiaj potrzeba jest więcej aktywnych i godnych zaufania Polaków do dzieła budowy Siły Polskiej, niż mamy.

Serdecznie więc zapraszam wszystkich, którzy są gotowi utożsamiać się z celami Konwentu i mogą aktywnie włączyć się w jego działalność.

Pan Krzysztof poruszył bardzo istotny problem podstawy ideowej, która pozwoli ma łączenie i kształtowanie Polaków, ale także na przywrócenie odpowiedniej skali prawdziwych wartości. Zrobimy wszytko, aby tej ważnej sfery nie zaniedbać. Myślę również, że w niedługim czasie zostanie utworzony specjalny zespół ds idei i jej propagowania.

Z poważaniem
Marek Delimat
GI WKP
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Polska w szponach władzoopozycji i projektów nowych 
Jacek, 2011.12.09 o 09:39
W tym wszystkim najważniejsza jest idea, by nie zagubiła się wgąszczu dyskusji. Trzeba też bardzo uważać na tzw doradców (Solidarność) i na rożne organizacje rzekomo patriotyczne i wolnościowe (KPN). Dobrymi chęciami jest piekło wybrukowane.Głó?ne pytanie : co Polska i Polacy uzyska poprzez to działanie, czy będzie gospodarzem we własnym kraju,czy zmniejszy się nędza, czy będzie rozwój czy jeszcze większa zapaść? Na początku zaraz powstanie potrzeba odniesienia się do spraw bieżących oraz reakcja przeciwnika. Jak zareaguje,czy będziemy niezniszczalni? Potem sprawy konstytucji. Jest pan który tą sprawą zajmuje się od 20 lat. Nie wwiem tylko czy zostanie dopuszczony do głosu. Myśle,że można wykorzystać jego dorobek(Husarz33.fora.pl)Wszystko przed nami. Szczęść Boże na tej trudnej drodze! Z szacunkiem.J.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
 
login:
hasło:
 
załóż konto, załóż bloga!
Więcej funkcji, w tym ocenianie i komentowanie artykułów.
odzyskaj hasło